040 750 5401
info@studiom3.fi
Savilahdenkatu 14
Title Image

Toimitus- ja maksuehdot

Toimitus- ja maksuehdot

Verkkokaupan toimitusehdot ja maksutavat

 

Verkkokaupan tuotteita myy Studiom3, Y-tunnus 2292776-3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Mikäli et löydä etsimääsi tuotetta tai jokin askarruttaa mieltäsi, otathan yhteyttä meihin. Asiakaspalvelumme auttaa joko sähköpostilla info@studiom3.fi tai puhelimitse arkisin 0407505401.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan osoitteesta studiom3/verkkokauppa ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • linkin tilauksen seurantaan
  • tilausnumeron

 

Maksutavat

 

Maksu pankkipainikkeilla

Paytrail maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

 

Toimitustapa ja toimituskulut

 

Toimituskulut sisältävät rahti- ja pakkauskulut. Toimituskulut lasketaan automaattisesti ostoskorissa olevien tuotteiden mukaan. Alle 100 euron tilaukset 10 euroa, yli 100 euron tilaukset 20 euroa, maalaukset toimitetaan ilman toimituskuluja.

Matkahuolto

  • Lähellä paketti; Paketti toimitetaan lähimpään matkahuollon palvelupisteelle
  • Bussipaketti; Paketti toimitetaan lähimpään Matkahuoltoon

Tuotereklamaatiot

Tilauksen mukana toimitetaan tilausvahvistus/lasku. Tämä toimii kuittina ja takuutodistuksena. Mahdollisissa tuotereklamaatioissa tulee olla yhteydessä Studiom3 asiakaspalveluun. Tuotereklamaatiot käsitellään tapauskohtaisesti.

 

Vaihto- ja palautusehdot

 

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan palautuslomake, joka toimitetaan tilauksesi mukana. Lomakkeesta on löydyttävä seuraavat tiedot:

Asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja kopio Studiom3 tilausvahvistuksesta.

Palautuksessa käytetään samaa kuljetusliikettä, kuin tilauksessa.

Palautuksissa käytämme maksunvälittäjä Paytrailin palautustoimintoa. Palautus tehdään alkuperäisessä maksussa käytetylle maksutavalle

 

Palautusohjeet

 

Matkahuolto

Palautettava tuote toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen käyttäen palautuskoodia.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Kuluttaja vastaa palautuksen kustannuksista. Palautuskustannukset ovat seuraavat:

Alle 100€ tilauksissa palautuksen kustannus on 10€.
Yli 100€ tilauksissa palautuksen kustannus on 20€.

HUOM! Kuluttaja vastaa siitä, että paketti on pakattu asianmukaisesti niin, että se säilyy alkuperäisessä kunnossa vahingoittumattomana.

 

Noutamattomat paketit

 

Jos asiakas ei nouda pakettiaan 14 päivän kuluessa, paketti lähetetään takaisin Studiom3 toimipisteeseen. Noutamattomista paketeista perimme 50 euron suuruisen maksun. Maksu koostuu toimitus-, uudelleenvarastointi ja muiden kulujen todellisista kustannuksista.

Summa vähennetään asiakkaalle suoritettavasta maksunpalautuksesta. Jos et halua tilaamiasi tuotteita, kannattaa paketti siis kuitenkin noutaa noutopisteestä ja palauttaa se tämän jälkeen palautusohjeiden mukaisesti. Näin vältyt maksamasta 50 euron kulun.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

 

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@studiom3.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeelle.

 

Muuta

 

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Studiom3 käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Mikkelissä 7.10.2019

Studiom3